ساعت پروژکتوری بن 10 Ben

ساخت وبلاگ

امکانات وب

ساعت پروژکتوری بن 10 Ben

دسته زیور آلات زیردسته ساعت

ساعت پروژکتوری محبوب ترین شخصیت کارتونی بن 10

دارای طراحی فوق العاده

برای اولین بار در ایران

با فشردن دکمه ای در سمت راست ساعت تصویر محبوب تربن شخصیت کارتونی سال 2011 بن تن بر روی دیوار به نمایش در می آید.

بهترین هدیه برای آقا پسرها





خرید ساعت جدید 10 تن که به صورت نوری می باشد . ختما همه شما تا به حال کارتون بن تن رو دیدید این ساعت مانند ساعت کارتون بن 10 کار می کند با فشردن دکمه ساعت تصاویری زیبا از BEN 10 بر روی دیوار خواهید دید .
با خرید ساعت پروژکتوری بن 10 کودکان خود را خوشحال و حیرت زده کنید.

در صورتی که هدیه ای زیبا و جذاب برای کودک خود می خواهید ما ساعت پروژکتوری BEN 10 را به شما پیشنهاد می کنیم.






BEN 10 کارتونی است که انقلابی در صنعت کارتون دنیا به وجود آورد. این کارتون زیبا و پرطرفدار در سرتاسر دنیا تمام کودکان و حتی بزرگسالان دنیا را نیز مجذوب خود کرده است.





معرفی فیلم بن تن: بن تن (بن 10:Ben 10)نام پسری 12 ساله است که در اولین روز تابستان بر اثر فرود ساعتی شگفت انگیز زندگی او تغیر می‌کند، در ساعت او دی ان ای (رمز ژنیکی) موجودات فضایی وجود دارد که هر کدام برای خود کارهای می‌کنند. وی با پدر بزرگ و دختر عمه خود به مسافرت می‌رود که در مسافرت اتفاق های خطرناکی رخ می‌دهد. این کارتون کودکی و جوانی بن تن را نشان می‌دهد.

معرفی بازی بن تن: بن تن نام پسربچه ای است که تمام قدرت او در ساعت اوست. او که در مبارزه‌ای سخت با مرد آتشین، ساعت خود را از دست داده است و دیگر قدرت مبارزه با موجودات وحشتناک را ندارد، حال از دوستان خود کمک می‌خواهد تا ساعت قدرت او را پیدا کنند. بازیکنی که بتواند هفت عدد از تکه های ساعت بن تن را زودتر از بازیکنان دیگر پیدا کند، در حقیقت ساعت قدرت را به بن تن داده است و او قدرت مبارزه دوباره را پیدا می‌کند.

فروشنده: جلا.آی آر

قیمت: 12,900 تومان

روش خرید: برای خرید ساعت پروژکتوری بن 10 Ben ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ساعت پروژکتوری بن 10 Ben


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

گالری لباس،لباس مجلسی, پوشاک،کیف و کفش زنانه و بچگانه...
ما را در سایت گالری لباس،لباس مجلسی, پوشاک،کیف و کفش زنانه و بچگانه دنبال می کنید

برچسب : ساعت پروژکتوری بن 10 Ben, نویسنده : مدير lebas5 بازدید : 1842 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 15:30